كندة علوش عن زوجها الأول “هو مكانش ماسك فيَّا من أصلُه عشان يسيب، انا اللي كنت دايمًا ماسكة”

احصل على تحديثات في الوقت الفعلي مباشرة على جهازك ، اشترك الآن.

تحدثت الفنانة السورية كندة علوش عن زوجها الاول وطبيعة العلاقة التي تربط بينهما، حيث أكدت انها تمسكت فيه دائماً وعملت كل شيء من اجل انجاح علاقتهما، على عكسه تماماً حيث انه لم يكن يكترث لها وللعلاقة بينه وبينها.

وقالت كندة علوش “هو مكانش ماسك فيَّا من أصلُه عشان يسيب، انا اللي كنت دايمًا ماسكة، عملت كل اللي اقدر عليه عشان احافظ على علاقتنا، كنت بتنازل كتير ومفكرة ان اللي بعمله صح، تغاضيت عن عيوبه ومكانتش بتفرق معايا، كنت بخلقله مميزات عشان اشوفها فيه وارضى بيه.

وتابعت كندة “لما كانت واحدة من صحباتي تقولي كلهم زي بعض و مفيش حد يستاهلك مكنتش بصدق رغم انهم ف النهاية طلعوا صح .. بس تعرفي كل ده مش نقص فيا او ضعف وقلة حيلة ولا حتى هبل قد ما هو حب و عشم كبير هو ك شخص ناقص مقدرش يفهمه ..

وأضافت الفنانة كندة علوش “بس فالاخر و بعد استنزاف كل المحاولات عشان افضل ماسكة ومتمسكة بأحساسي ليه وبأمنيتي اتجوزه اللي متمنيتش حاجة ف الدنيا قدها .. قررت فجأة أسيبه .. تعبت .. تعبت وأستسلمت. ولما رجع ندمان وقرر يبوس رجلي حتى لو قدام الخلق عشان ارجعله ..قلتله ابعد يا شاطر مبعرفش عيال. اصله سقط من نظري عمرو بقا عوضنا عن كل ارف وتعب شوفته في حياتي ربنا بعت ليا عمرو ف وقت كنت بموت فيه حرافيا عمرو بالنسبه مش حبيبي وزوجي وبس عمرو بالنسبه ليا روحين ف روح واحدة”

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

يستخدم هذا الموقع ملفات تعريف الارتباط لتحسين تجربتك. سنفترض أنك موافق على ذلك ، ولكن يمكنك إلغاء الاشتراك إذا كنت ترغب في ذلك. قبولقراءة المزيد

%d مدونون معجبون بهذه: